lördag med Felicia

Lukas: Era små kåtbockar!
Felicia: Korvbågar?
...
Lukas: Hänger du ofta i Brunn eller? (brunn är ett ställe på värmdö)
Felicia: Varför skulle jag hänga i en brunn för?


Jag har fortfarande sjukt ont i fötterna av mina nya skor, efter igår kväll. :(
I alla fall, jag träffade först Catta, Viktoria, Annie och någon Rebecca igår kväll. Rätt kul eftersom jag inte träffat catta på skit länge. Men de var bara ett tag för Annie och Viktora skulle börja röra sig mot hemmesta, jag med fast till någon annan, och Catta och rebecca till bron och fixa grejer.

Jag drog och träffade Felicia. Vi drog till Alex ett tag och träffade några där. Men efter ett tag drog vi vidare. På hemvägen mycket senare i alla fall så gjorde mina fötter så fucking ont så jag fick gå utan skor (!!!)
Men kvällen idag blir bättre planerad. Vi har studiedag på måndag så vi tänkte träffa Richard och han polare, för chillkrök, tror jag. Fast först ska vi på bio. Men nu ska jag sova ett litet tag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0