Fredagkväll

 

Nu har jag kommit hem. Jag och min syster (som tog körkort igår, grattis!) , har varit ute och åkt lite bil, haha! Har åkt runt i stort sätt hela värmdö. Vi hämtade hennes kompis också, men åkte hem då. Så nu ska dom dra iväg, på krogen tror jag. Så nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotels låt hilf mir fliegen, och funderar på vad jag ska göra ikväll. Det lär sluta med att jag sitter här och lyssnar sönder alla Tokio Hotels låtar.


Okej Felicia och Sophie, jag erkänner. Ni hittade min blogg. Yey!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tävla om en träff med Tokio Hotel tillsammans med Kenza!



http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx

2009-09-06 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0