En hemlis..

Apråpå födelsedagar i inlägget under, tänkte jag berätta en hemlis..
Jag var jävligt bakfull på min trettonårs dag.
Nästan så att man skäms. Jag var tolv kvällen innan och full som in i.. jag vet inte vad.
Illa! Inte okej!

Många jag känner, i min ålder, har aldrig druckit en droppe alkohol förut. När vi var på Gotland tvingades jag svara ärligt på frågor som när jag var full för första gången osv. Det slutade bara med att jag satt och skämdes för saker jag gjorde i 12-13 års åldern. Och jag kände mig helt enkelt sämre än alla andra som stolt kunde säga att dom aldrig druckit en droppe alkohol, att dom aldrig rökt, aldrig festat osv. Jag skäms fortfarande. Inte för att jag har gjort saker som dom flesta 15 åringar nu för tiden har. Utan för att jag gjorde dumma val i sån tidig ålder.
Nu ska jag dra ut och träffa Jimmy. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0