12 timmar - 15 år!

Gissa vem som fyller år i morgon? Om inte världens bästa jag? :D
Grattis till mig då! ♥



Dagen:
Idag har jag ju precis som alla andra dagar varit i skolan. Men en sak som förmodligen kommer förvåna er! Jag pluggade direkt efter jag kommit hem från skolan (!!) Så nu ska jag förhoppningvis klara provet ganska bra på torsdag. Så bra är jag! Plus att jag pluggade fyra hela timmar igår. Så jag känner mig väldigt duktig och tycker inte att jag behöver plugga mera denna vecka.

Eller vad jag behöver plugga är moppeteori. Ska ta kortet i helgen. Eller i alla fall göra prov. Lycka till, till mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Grattis i efterskott gumman <333

2009-10-12 @ 19:01:06
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0