vila i frid ängel

Om några dagar har det gått fem år, nog för att det är tillräckligt så blir dagarna ändå inte färre. Jag önskar att jag kunde ta tillbaka tiden. Gå tillbaka till den kvällen, och göra om allt. Vi var med dig på sjukhuset varje dag och varje kväll, och vi väntade bara på att allt skulle bli som vanligt. Men det blev det aldrig, för du försvann, från oss alla. Jag vet inte hur många gånger under de här fem åren som jag har gråtit för att jag saknar dig och anklagat läkarna och skyllt allt på dem. Jag har alltid tyckt att det var deras fel att de inte räddade dig, och det kommer jag nog alltid att tycka. Jag önskar att de hade hållt dig vid liv. Du vet att jag saknar dig och bara vill att du ska komma tillbaka, och du vet att jag alltid älskar dig <3

Jag och Annie kommer idag.
Vi ska ska tända ett ljus för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0